close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להתמיד ולקבל תוצאות בקידום אורגני כדרך בניית קישורים חיצוניים

מערכת שורשכא אייר, תשפב22/05/2022

יש אנשים שחושבים שפרסום מאמרים בתשלום, או בניית קישורים לאתרים היא נוסחת קסם. אנחנו לא אומרים שזה לא עובד, אך זו לא חזות הכל. בכתבה זו נשאף להעניק דגשים לגבי מה עובד ולגבי מה לא עובד. כי אם אנחנו חושבים שמדובר בפתרון קסם ומתייחסים לזה כפנטזיה, במקום כמדע ואומנות, אנחנו לא בהכרח נשים את הדגש על פרוצדורות נכונות לקידום אורגני ברשת

תגיות:
צילום: freepik
מהי בניית קישורים חיצוניים?
קודם כל, נתחיל עם מה זה לא. בניית קישורים חיצוניים מאתרים חזקים היא לא קידום אוטומטי בגוגל. לא על זה מדובר. שנית, קישורים חיצוניים לקידום לא נועדו להביא תנועת רגליים לאתר בהכרח, אלא לשחק עם האלגוריתם של גוגל כך שהוא יקדם את האתר שאנו רוצים, ובכן, לקדם. ומתוך כך לאפשר תנועת רגליים אינטרנטית חדשה לאתר.

כך שהמטרה היא לא לקפוץ אוטומטית לראש
צילום: freepik
תוצאות החיפוש בגוגל. כי זה לא בהכרח יעבוד כך. ניחא, אם קיבלנו קישור מאתר חזק במיוחד, ואין לנו תחרות – זה בהחלט יכול לעבוד כך. אנחנו יכולים לקפוץ לראש תוצאות החיפוש בגוגל, ולפתע הגולשים מזהים שאנחנו שם ומתחילים להיכנס בהמוניהם, זה יכול לעבוד. ועם זאת, זה תלוי במקרה של "אם וכאשר". אנחנו לא רוצים לדמיין או לזהות תנאים חלופיים למה שקיים עכשיו ודווקא להתייחס למה שקורה בנישה הקיימת. ומתוך מה שאנחנו רואים, לתכנן תכנית פעולה על בסיס מה שאנחנו רוצים שיהיה. לא מתוך הכחשת מציאות, אלא מתוך בריאתה הבריאה.

מהם תהליכי עבודה סטנדרטיים בבניית קישורים חיצוניים לקידום אורגני
נניח שאנחנו שוכרים את שירותיו של מומחה לבניית קישורים חיצוניים ופרסום כתבות יח"צ, מסתכלים במחירון הקישורים שלו ואומרים, "אוקי, מתאים לנו". מה אנחנו יכולים לצפות שיקרה? ובכן, הוא יכול להתחיל תהליך אבחון ולזהות שלכל שאר האתרים יש הפניות כאלה ואחרות, וזה ציון הדומיין (משקל הכובד שגוגל מייחס לאתר נתון, באופן יחסי), הן של האתר המקודם והן של האתרים המאזכרים אותו כדרך קישורים חיצוניים אליו. ובכך אנחנו גם מכירים במה שכרגע קורה בנישה וגם מקבלים מושג, מה צריך לקרות כדי שהאתר שאנחנו רוצים לקדם יתעלה מעל הקיים בשוק באותו רגע.

למעשה, אנחנו יכולים להשתמש בשירותי בניית קישורים חיצוניים, כדי:
1. להבין אילו קישורים חיצוניים יש לאתרים אחרים בנישה שלנו
2. להבין אילו קישורים חיצוניים עלינו לבנות ולייצר כדי לאפשר לגוגל לקדם את האתר שלנו לראש הטבלה

מהי היכולת להתמיד ולהמשיך עד קבלת "תוצאות מיידיות" בקידום אורגני
וכפי שניתן לצפות, זה יכול לקחת זמן, מאמץ ומומחיות. אי לכך ובהתאם לזאת, ציינו שלא מדובר בפתרון קסמים. שכן, כאשר אנשים חושבים על פתרון קסמים, הם למעשה רואים משוואה מאוד מסוימת בראש: זה לא ייקח מאמץ + זה לא ייקח זמן + וזה יביא לתוצאות מיידיות. וזה בהחלט יכול להיות. אבל אם הם מוכנים לעשות את זה רק בתנאי שזה לא ייקח זמן ומאמץ ויביא לתוצאות מיידיות – ברגע שזה ייקח זמן ומאמץ הם פשוט יפרשו. כי זה התנאי שלהם להשתתפות בתהליך.

כשאנחנו מסתכלים על מחירון קישורים, ומקבלים עזרתו של בעל מקצוע מיומן, מנוסה ובעל וותק בתחום, אנחנו לא צריכים להשקיע זמן, אנרגיה או לצפות לתוצאות מיידיות. כי אם אנחנו לא מקבלים אותן, אנחנו יודעים שזה בתהליך. וזה לא דורש מאיתנו עוד התעסקות. הרחבנו את הקיבולת המנטלית שלנו להישאר בתהליך, כי אנחנו יודעים שאנחנו לא מכריחים את עצמנו להתקדם בו. אנחנו מאפשרים למישהו אחר לעשות זאת עבורנו. כך שגם אם זה לוקח זמן ומאמץ, אנחנו עדיין פנויים לפתח אספקטים אחרים (וחשובים לנו, באופן אישי, יותר) בעסק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה